REKLAMACJE I ZWROTY
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Formularz zwrotu jest przesyłany drogą elektroniczną wraz z potwierdzeniem złożonego zamówienia lub można pobrać go ze strony UOKiK wzor-oswiadczenia-o-odstapieniu-od-umowy-zawartej-na-odleglosc.html
2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Media Systems Anna Frankiewicz
ul. Rejtana 20
41-300 Dąbrowa Górnicza